Insights from Research in Science Teaching and Learning / Nejlevnější knihy
Insights from Research in Science Teaching and Learning

Kód: 09301123

Insights from Research in Science Teaching and Learning

Autor Nicos Papadouris, Angela Hadjigeorgiou, Costas Constantinou

This book includes studies that represent the state of the art in science education and convey a sense of the variation in different educational traditions from around the world. The papers are organized into six main sections, ea ... celý popis

2902


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Insights from Research in Science Teaching and Learning

Nákupem získáte 290 bodů

Anotace knihy

This book includes studies that represent the state of the art in science education and convey a sense of the variation in different educational traditions from around the world. The papers are organized into six main sections, each reflecting a different focus: science teaching processes, conceptual understanding, reasoning strategies, early years science education and finally, affective and social aspects of science teaching and learning. The volume features 18 papers, selected from the most outstanding papers presented during the 10th European Science Education Research Association (ESERA) Conference, held in Nicosia, Cyprus, in September 2013. The theme of the conference was "Science Education Research for Evidence-based Teaching and Coherence in Learning". The studies presented underline aspects of great relevance in contemporary science education research: the need to reflect on different approaches to enhance our knowledge of learning processes and the role of context, designed or circumstantial, formal or non-formal, in learning and instruction. These studies are innovative in the issues they explore, the methods they use, or the ways in which emergent knowledge in the field is represented.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Higher & further education, tertiary education

2902

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: