Management de l'insatisfaction client / Nejlevnější knihy
Management de l'insatisfaction client

Kód: 34182360

Management de l'insatisfaction client

Autor Meyronin, Jullien, Stéphane

Docteur en sciences économiques, HDR en sciences de gestion, il est professeur de marketing à Grenoble École de Management et associé à l’Académie du Service, cabinet de conseil et de formation. Il a travaillé pendant sept ans aup ... celý popis

752


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Management de l'insatisfaction client

Nákupem získáte 75 bodů

Anotace knihy

Docteur en sciences économiques, HDR en sciences de gestion, il est professeur de marketing à Grenoble École de Management et associé à l’Académie du Service, cabinet de conseil et de formation. Il a travaillé pendant sept ans auprès du secteur public local, en tant que consultant et chargé de mission dans le domaine du développement économique. Il intervient régulièrement en tant que consultant et formateur auprès des collectivités territoriales.

Parametry knihy

752



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: