Managing Public Relations and Brand Image through Social Media / Nejlevnější knihy
Managing Public Relations and Brand Image through Social Media

Kód: 10924807

Managing Public Relations and Brand Image through Social Media

Autor Punita Duhan, Anurag Singh

Provides the latest research and theoretical framework necessary to find ease in the shifting public relations and reputation management worlds. It provides an overview of the tools and skills necessary to deftly sidestep public a ... celý popis

5688


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Managing Public Relations and Brand Image through Social Media

Nákupem získáte 569 bodů

Anotace knihy

Provides the latest research and theoretical framework necessary to find ease in the shifting public relations and reputation management worlds. It provides an overview of the tools and skills necessary to deftly sidestep public affronts and to effectively use online outlets to enhance an organisation's visibility and reputation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Digital lifestyle Internet guides & online services

5688

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: