Market-Driven Thinking / Nejlevnější knihy
Market-Driven Thinking

Kód: 06295989

Market-Driven Thinking

Autor Arch G. Woodside

Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. This book examines the actual thinking and actions by executives and customers related to making marketplace ... celý popis

2388


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Market-Driven Thinking

Nákupem získáte 239 bodů

Anotace knihy

Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. This book examines the actual thinking and actions by executives and customers related to making marketplace decisions. It looks at thought and choice in both B2B (business-to-business) and B2C (business-to-consumer) contexts.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2388

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: