Marketing Research: Introduction to Marketing Research for Business Students / Nejlevnější knihy
Marketing Research: Introduction to Marketing Research for Business Students

Kód: 25716647

Marketing Research: Introduction to Marketing Research for Business Students

Autor Mario Chinas

This book aims to introduce Marketing Research by providing the fundamental theory of the topic in question in a clear and concise manner. It covers the basic fundamentals of Marketing Research, and moves on to discuss the Researc ... celý popis

222


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Research: Introduction to Marketing Research for Business Students

Nákupem získáte 22 bodů

Anotace knihy

This book aims to introduce Marketing Research by providing the fundamental theory of the topic in question in a clear and concise manner. It covers the basic fundamentals of Marketing Research, and moves on to discuss the Research Process, via the example

Parametry knihy

222

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: