Marketing Strategy and Innovation Management / Nejlevnější knihy
Marketing Strategy and Innovation Management

Kód: 06827895

Marketing Strategy and Innovation Management

Autor Tanompong Panich

This book focuses on four high growth export sectors in Thailand; food processing, gems and jewellery, garments, and electronic and electrical products. There are threefold; (1) to identify the key marketing innovation factors whi ... celý popis

1709


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Strategy and Innovation Management

Nákupem získáte 171 bodů

Anotace knihy

This book focuses on four high growth export sectors in Thailand; food processing, gems and jewellery, garments, and electronic and electrical products. There are threefold; (1) to identify the key marketing innovation factors which drive successful export marketing strategy in Thai manufacturing companies, (2) to test the proposed model 'The Full Model of Export Performance' on Thai export manufacturing companies, and (3) to suggest recommendations to Thai export manufacturing companies in order to improve their export performance. The marketing innovation of exporting companies in Thailand includes of three constructs; new product innovations, new working processes, and new markets.

Parametry knihy

1709

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: