Kód: 06242143
Explores the whole marketing process, from situation analysis to the implementation of an individual's marketing plan. In this book, students will learn - how to Identify and qualify opportunities, select target markets, set perso ... celý popis
876 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 88 bodů
Explores the whole marketing process, from situation analysis to the implementation of an individual's marketing plan. In this book, students will learn - how to Identify and qualify opportunities, select target markets, set personal marketing objectives, create marketing strategies considering the 4 Ps - Product, Price, Place and Promotion.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies
876 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )