Mass Communication, Advertising and Marketing Research at the Strategic and Operational Levels of War / Nejlevnější knihy
Mass Communication, Advertising and Marketing Research at the Strategic and Operational Levels of War

Kód: 18494832

Mass Communication, Advertising and Marketing Research at the Strategic and Operational Levels of War

Autor U S Army War College

U.S. Army leaders acknowledge the importance of the Human Domain, and it is therefore in the Army's best interest to retain the capabilities and knowledge built over the past 12 years. Failure to maintain these capabilities will i ... celý popis

348


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Mass Communication, Advertising and Marketing Research at the Strategic and Operational Levels of War

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

U.S. Army leaders acknowledge the importance of the Human Domain, and it is therefore in the Army's best interest to retain the capabilities and knowledge built over the past 12 years. Failure to maintain these capabilities will inevitably mean redevelopin

Parametry knihy

348



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: