Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making / Nejlevnější knihy
Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making

Kód: 43228501

Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making

Autor Célia M. Q. Ramos, Carlos M. R. Sousa

6556


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making

Nákupem získáte 656 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Wirtschaft - Sonstiges

6556



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: