Membership Marketing in the Digital Age / Nejlevnější knihy
Membership Marketing in the Digital Age

Kód: 02806387

Membership Marketing in the Digital Age

Autor Patricia Rich, Dana S. Hines, Rosie Siemer

Membership marketing and management is an ever more demanding role within the institutions served--meeting fiscal demands, keeping pace with online marketing opportunities, and making data-driven decisions. The demands are diverse ... celý popis

3756


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 19-25 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Membership Marketing in the Digital Age

Nákupem získáte 376 bodů

Anotace knihy

Membership marketing and management is an ever more demanding role within the institutions served--meeting fiscal demands, keeping pace with online marketing opportunities, and making data-driven decisions. The demands are diverse and ever-changing. This b

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

3756

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: