Microbial Services for Cereal Crops / Nejlevnější knihy

Microbial Services for Cereal Crops

Autor Everlon Cid Rigobelo

4483

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Microbial Services for Cereal Crops

Nákupem získáte 448 bodů

Anotace knihy

This book will focus on microbial services as an excellent strategy to face the current challenge of global agriculture, collecting the principal studies that used microbial services for improving cereal production, such as rice, beans, maize and wheat. This book will address studies and discussion about the bacterial world inside the plant; phytostimulator microorganisms; promotion of maize growth for biocontrol; filamentous fungi as plant growth promoters; mycorrhiza; sustainable agriculture effects on the microbiome; humic substances in combination with plant growth-promoting bacteria in rice; and the changes in plant metabolome induced by microorganisms under environmental stress.

Parametry knihy