Mind the Brand Gap: A study of Competing Brand Identities, Human Biases and Why You MUST FIRE your HR team / Nejlevnější knihy
Mind the Brand Gap: A study of Competing Brand Identities, Human Biases and Why You MUST FIRE your HR team

Kód: 24022730

Mind the Brand Gap: A study of Competing Brand Identities, Human Biases and Why You MUST FIRE your HR team

Autor Constantin Singureanu

Mind the Brand Gap introduces you to factors impacting Brand Identity: Corporate Identity, Organizational Identity, Corporate Image, Organizational Image, Bi-Polar Identity, Corporate Reputation, Corporate Structure, Corporate Str ... celý popis

344


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Mind the Brand Gap: A study of Competing Brand Identities, Human Biases and Why You MUST FIRE your HR team

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Mind the Brand Gap introduces you to factors impacting Brand Identity: Corporate Identity, Organizational Identity, Corporate Image, Organizational Image, Bi-Polar Identity, Corporate Reputation, Corporate Structure, Corporate Strategy, and the Impact o

Parametry knihy

344

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: