Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience / Nejlevnější knihy
Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

Kód: 20086785

Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

Autor Alisha Ali, John S. Hull

This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and member ... celý popis

2454


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

Nákupem získáte 245 bodů

Anotace knihy

This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and members of the tourism industry who are looking for new ways of understanding and designing the tourist experience.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

2454



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: