Music Distribution and the Internet / Nejlevnější knihy
Music Distribution and the Internet

Kód: 04621859

Music Distribution and the Internet

Autor Andrew Sparrow

There is hardly an aspect of internet music promotion, sale and distribution which does not have a legal dimension. Since the stakeholders in the process includes artists, their managers, music publishers, record companies, distri ... celý popis

4944

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Music Distribution and the Internet

Nákupem získáte 494 bodů

Anotace knihy

There is hardly an aspect of internet music promotion, sale and distribution which does not have a legal dimension. Since the stakeholders in the process includes artists, their managers, music publishers, record companies, distribution companies and the consumer, the law relating to internet music distribution is extremely complex. Andrew Sparrow's "Music Distribution and the Internet" provides those connected to the music and media industries with a guide to the legal requirements they must meet, answering questions such as: How should you conclude contracts with consumers over the internet? What are the various legal terms and conditions that should govern the sale of physical product to online music buyers? How should a website user's personal information be handled? What limitations are there on the way this data may be used for ongoing marketing of an artists work or the merchandise associated with it? What are the latest copyright laws in this area and how do they apply to the internet? There is a plenty of practical advice on how to approach key relationships with the internet buying consumer and other online media providers. The law is explained in straightforward terms and applied throughout in a music business context. "Music Distribution and the Internet" is an essential reference for what is a rapidly expanding, constantly evolving and fascinating arena that is new media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

4944

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: