New Venture Strategy / Nejlevnější knihy
New Venture Strategy

Kód: 04683908

New Venture Strategy

Autor Dean A. Shepherd, Mark Shanley

'The descriptive insights portray in depth both the pros and cons of specific perspective such that the reader is left with a comprehensive overview of the issue being discussed. Overall, it probably works best as a student textb ... celý popis

4227


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize New Venture Strategy

Nákupem získáte 423 bodů

Anotace knihy

'The descriptive insights portray in depth both the pros and cons of specific perspective such that the reader is left with a comprehensive overview of the issue being discussed. Overall, it probably works best as a student textbook.' - Paul Hannon, International Small Business Journal Examining in detail the whole process of introducing a new product or service, this book provides a framework for thinking through the issues in new venture performance. Topics covered include entry timing, market conditions, focus or breadth of entry scope, product or process mimicry, creation and development of entry barriers, and differences between individual and corporate ventures.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

4227

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: