Online advertising as transnational communication / Nejlevnější knihy
Online advertising as transnational communication

Kód: 05284181

Online advertising as transnational communication

Autor Sebastian Plappert

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: C, Macquarie University, course: ICOM 817 Transnational Communication, language: English, comment: short essay, 5 pages text, ... celý popis

392


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 6-8 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Online advertising as transnational communication

Nákupem získáte 39 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: C, Macquarie University, course: ICOM 817 Transnational Communication, language: English, comment: short essay, 5 pages text, 2 pages sources, no index. , abstract: Emanating from the advertising industry's perspective, this papaer will examine the role of internet users as consumers. After briefly considering the effects of globalisation on advertising, the paper will describe the most prominent methods of online advertising, before exploring the applied concept of addressing users as consumers in the World Wide Web.

Parametry knihy

392

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: