Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis / Nejlevnější knihy
Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Kód: 19389761

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Autor Sabyasachi Dasgupta, Priya Grover

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, ... celý popis

6265


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Nákupem získáte 627 bodů

Anotace knihy

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behaviour.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

6265

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: