Plan social media y community manager / Nejlevnější knihy
Plan social media y community manager

Kód: 13167382

Plan social media y community manager

Autor Julián Marquina Arenas

Las redes sociales empezaron como un juego pero actualmente hanpenetrado en nuestra sociedad a todos los niveles: empresas,organizaciones políticas, instituciones culturales, administracionespúblicas... Prácticamente no existe nin ... celý popis

443

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Plan social media y community manager

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

Las redes sociales empezaron como un juego pero actualmente hanpenetrado en nuestra sociedad a todos los niveles: empresas,organizaciones políticas, instituciones culturales, administracionespúblicas... Prácticamente no existe ninguna actividad humana que no se refleje de una u otra forma en ellas. Algunas empresas han sidoreacias a aceptarlo, pero la situación está cambiando con rapidez, yuna gran mayoría se está dando cuenta de que es obligado tener vida en la web 2.0 si no quieren perder oportunidades o quedar desconectadasde sus clientes. Nadie era consciente de ello, pero el enorme éxito de esta nueva forma de comunicación pone en evidencia que era algo quele "hacía falta" a la humanidad para, en cierto modo, recuperar elcontacto personal que se había perdido con la masificación. Ahora esposible "hablar" y que nos escuchen "todos". Y el community manager es la voz humanizada de las empresas y organizaciones para conversar con sus clientes y usuarios.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

443

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: