Political Communication / Nejlevnější knihy
Political Communication

Kód: 01264952

Political Communication

Autor Philip Seib

This collection provides an overview of the broad landscape of political communication, with material suited for the theorist and the more practically inclined. The main criterion for organizing this collection was diversity -- p ... celý popis

19946


Skladem u dodavatele
30.07.2024

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Political Communication

Nákupem získáte 1995 bodů

Anotace knihy

This collection provides an overview of the broad landscape of political communication, with material suited for the theorist and the more practically inclined. The main criterion for organizing this collection was diversity -- presenting a range of authors and ideas. The contributions cover a span of almost eighty years, beginning with an article from 1927 and culminating with work from the first decade of the 21st century. Some of the authors are famous scholars and some are little known, but each article is like a piece of a jigsaw puzzle and fits into an appropriate place. A compelling case can be made that political change throughout the world is being driven, directly and indirectly, by political communication. That should provide great incentive to the researchers whose yet-to-be-written articles will be the descendants of the works collected in these volumes. Part One: Theories and Principles Part Two: Watching Government, Affecting Policy Part Three: Affecting the Political Process Part Four: Public opinion, the public's agenda, and the press Part Five: Campaigns and Elections Part Six: Global Conversation Part Seven: The Rise of New Media

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

19946

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: