Kód: 06437886
First work originally published: Audience 2.0, how technology influences arts participation. Washington, DC: National Endowment for the Arts, 2010. (Research report; #50). 2nd work originally published: Washington, DC: National En ... celý popis
5348 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 535 bodů
First work originally published: Audience 2.0, how technology influences arts participation. Washington, DC: National Endowment for the Arts, 2010. (Research report; #50). 2nd work originally published: Washington, DC: National Endowment for the Arts, 2009. (Research report; #49).
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
5348 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )