Real Estate and Destination Development in Tourism / Nejlevnější knihy
Real Estate and Destination Development in Tourism

Kód: 12599492

Real Estate and Destination Development in Tourism

Autor Thomas Bieger, Peter Keller

Real Estate is one of the driving factors of destination development. In some destinations value added from the construction and sales of second homes even surpasses value added created in the traditional tourism sectors. This bo ... celý popis

1329

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Real Estate and Destination Development in Tourism

Nákupem získáte 133 bodů

Anotace knihy

Real Estate is one of the driving factors of destination development. In some destinations value added from the construction and sales of second homes even surpasses value added created in the traditional tourism sectors. This book, edited by Peter Keller and Thomas Bieger, contributes to the deeper understanding of the dynamics of Real Estate development in destinations: - the Role, Structure and Development of Destination Real Estate Markets - evolving Real Estate Business Models in Destinations - the Socio-Economic Impacts of Real Estate on Destinations - optimizing Destination Capacity through Real Estate Management Strategies - public-private Governance Approaches for Managing Holiday Property Market Development The book provides a unique database for the important topic of Real Estate and destination development in tourism: with contributions from 43 researchers from 10 countries and 18 case studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

1329

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: