Recommended / Nejlevnější knihy
Recommended

Kód: 02832708

Recommended

Autor J Christian Andersen

Satisfied customers are good - but not good enough!§§Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics of loyalty and a new perspective on customer service.§§Combining theory with so ... celý popis

563


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Recommended

Nákupem získáte 56 bodů

Anotace knihy

Satisfied customers are good - but not good enough!§§Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics of loyalty and a new perspective on customer service.§§Combining theory with solid and inspiring case stories, this book will help you to gain a deeper understanding of the approach to customer service that has brought massive success to some of the world's leading businesses.§§Read the book before your competitors and become the company that customers will love to recommend.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

563

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: