Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets / Nejlevnější knihy
Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

Kód: 01738292

Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

Autor Christine Falkenreck

This book focuses on the development and cross-cultural testing of a construct of reputation rooted in resource-based theories. No study has ever asked organizational customers to rate the importance of a supplier s positive reput ... celý popis

2902


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

Nákupem získáte 290 bodů

Anotace knihy

This book focuses on the development and cross-cultural testing of a construct of reputation rooted in resource-based theories. No study has ever asked organizational customers to rate the importance of a supplier s positive reputation on their buying decision. The results of the survey contribute substantially to our understanding of reputation measuring and managing. This book is the first to highlight the cross-link between reputation, reputation transfer and culture, and argues that to develop one cross-culturally valid construct of reputation, which can be used in both B-to-B and B-to-C contexts is neither useful nor appropriate.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

2902

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: