Retailers Perception of Retail Atmosphere / Nejlevnější knihy
Retailers Perception of Retail Atmosphere

Kód: 02202011

Retailers Perception of Retail Atmosphere

Autor Farhan Ahmed, Muhammed Adeel

The competition among the retailers is increasing day by day. In order to gain competitive advantage one of the tactic is to create such a retail environment which improves customer experience and satisfaction.But are the retailer ... celý popis

954


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Retailers Perception of Retail Atmosphere

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

The competition among the retailers is increasing day by day. In order to gain competitive advantage one of the tactic is to create such a retail environment which improves customer experience and satisfaction.But are the retailers really taking advantage of this important tactic or it is being neglected.A study of 104 stores reveals some important facts which is a must read for retailers and marketing planners.

Parametry knihy

954

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: