Rhetoric and Reality of Marketing / Nejlevnější knihy
Rhetoric and Reality of Marketing

Kód: 04601093

Rhetoric and Reality of Marketing

Autor P. Kitchen

This volume compares and contrasts how different firms approach marketing within the same country. It concerns issues revolving around marketing as a form of rhetoric and marketing as a living reality for firms who practise it and ... celý popis

3037


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rhetoric and Reality of Marketing

Nákupem získáte 304 bodů

Anotace knihy

This volume compares and contrasts how different firms approach marketing within the same country. It concerns issues revolving around marketing as a form of rhetoric and marketing as a living reality for firms who practise it and contains cutting-edge thinking from expert commentators on the marketing scene worldwide. It uses 16 case study examples of marketing practice in eight countries and shows whether marketing allegiance is openly proclaimed but in practice merely a rhetorical device, or whether it is deeply embedded in organizational culture.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3037



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: