Role of Attitudes and Perceptions in Diffusion of Innovations / Nejlevnější knihy
Role of Attitudes and Perceptions in Diffusion of Innovations

Kód: 06828130

Role of Attitudes and Perceptions in Diffusion of Innovations

Autor Feiziya Patel

Attitudes and innovation attributes such as relative advantage, compatibility and complexity were predictors of employee satisfaction and utilization with the Internet and e-mail technologies. It was found that Internet and e-mail ... celý popis

1487


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Role of Attitudes and Perceptions in Diffusion of Innovations

Nákupem získáte 149 bodů

Anotace knihy

Attitudes and innovation attributes such as relative advantage, compatibility and complexity were predictors of employee satisfaction and utilization with the Internet and e-mail technologies. It was found that Internet and e-mail were frequently used in an administrative and information seeking function rather than instructional and academic functions.The book includes recommendations for improving organizational diffusion of Internet and e- mail. An interactive model for intraorganizational diffusion of the Internet and e-mail is proposed as a way of facilitating the diffusion of communication technologies within organizations.

Parametry knihy

1487

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: