Selling Television: British Television in the Global Marketplace / Nejlevnější knihy
Selling Television: British Television in the Global Marketplace

Kód: 04267665

Selling Television: British Television in the Global Marketplace

Autor Jeanette Steemers

Is British television the best television in the world? Britain is the second largest international exporter of television, with celebrated shows such as Walking with Dinosaurs, Who Wants to Be a Millionaire?, Teletubbies, and Bob ... celý popis

1026

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Selling Television: British Television in the Global Marketplace

Nákupem získáte 103 bodů

Anotace knihy

Is British television the best television in the world? Britain is the second largest international exporter of television, with celebrated shows such as Walking with Dinosaurs, Who Wants to Be a Millionaire?, Teletubbies, and Bob the Builder securing unprecedented success worldwide. Selling Televison asks how and why some types of programming have worked better than others at a time when both government and industry have become concerned about British underperformance in a competitive global marketplace. As it surveys the British TV industry's export performance, Selling Television considers how the export market operates, the value and volume of British TV exports, trade policy initiatives, and the activities of Britain's most important overseas traders - BBC Worldwide, Granada International, Carlton International, RDF Media, Wall to Wall Television, and HIT Entertainment. Focusing on key markets in the United States, Europe, Australia, New Zealand, and East Asia, the book also draws on numerous interviews with overseas television executives.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1026

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: