Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation / Nejlevnější knihy
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Kód: 20940452

Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Autor Per Kristensson, Peter Magnusson, Lars Witell

Service innovation is a concept that, for the last decade, has received increased attention both among academics as well as practitioners. However, service innovation is a multi-fragmented concept which often induces confusion. Th ... celý popis

3311


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Service innovation is a concept that, for the last decade, has received increased attention both among academics as well as practitioners. However, service innovation is a multi-fragmented concept which often induces confusion. The main purpose of the book

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

3311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: