Service Management in Computing and Telecommunications / Nejlevnější knihy
Service Management in Computing and Telecommunications

Kód: 05358034

Service Management in Computing and Telecommunications

Autor Richard Hallows

Describes all aspects of service provision, and includes guidelines for negotiating a service-level agreement, methods for understanding the customer's requirements, and the identification of key issues associated with help-desks ... celý popis

2398


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Service Management in Computing and Telecommunications

Nákupem získáte 240 bodů

Anotace knihy

Describes all aspects of service provision, and includes guidelines for negotiating a service-level agreement, methods for understanding the customer's requirements, and the identification of key issues associated with help-desks and customer assistance centres.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Electronics & communications engineering Communications engineering / telecommunications

2398

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: