Strategic Marketing in Tourism Services / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing in Tourism Services

Kód: 04464842

Strategic Marketing in Tourism Services

Autor Rodoula H Tsiotsou

Tourism services all over the world currently face rapid changes due to market globalization, intensified competition and the dynamic evolution of new technologies. Moreover, it is expected that tourism will be one of the industri ... celý popis

3315


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Marketing in Tourism Services

Nákupem získáte 332 bodů

Anotace knihy

Tourism services all over the world currently face rapid changes due to market globalization, intensified competition and the dynamic evolution of new technologies. Moreover, it is expected that tourism will be one of the industries that will be most affected by the current recession. The long-term success of tourism services in such a fierce competitive and financially difficult environment depends not only on being able to satisfy customers' needs and desires, but to strategically respond to current global challenges. Therefore, strategic marketing becomes a necessary practice in contemporary tourism services firms. "Strategic Marketing in Tourism Services" focuses on marketing strategies implemented in tourism services firms and includes a collection of papers related to specific marketing strategies. The book presents the application of specific marketing strategies such as experiential marketing, branding, target marketing, relationship marketing and e-marketing in tourism. Furthermore, it presents the strategic responses of each tourism subsector - hospitality, air transport, tour operation, travel agencies and the tourism destinations - from various countries around the world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3315

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: