Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services / Nejlevnější knihy
Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

Kód: 42163930

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

Autor Philippe Malaval

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived ... celý popis

2662


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

Nákupem získáte 266 bodů

Anotace knihy

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilit

Parametry knihy

2662



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: