Television Culture / Nejlevnější knihy
Television Culture

Kód: 06726800

Television Culture

Autor John Fiske

Television is unique in its ability to produce so much pleasure for such a wide variety of people. This book looks at television's role as an agent of popular culture, and goes on to consider the relationship between this cultural ... celý popis

3922


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Television Culture

Nákupem získáte 392 bodů

Anotace knihy

Television is unique in its ability to produce so much pleasure for such a wide variety of people. This book looks at television's role as an agent of popular culture, and goes on to consider the relationship between this cultural dimension and television's status as a commodity of the cultural industries that are deeply inscribed with capitalism.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

3922

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: