The Customer Profit Maxim: Putting the Bottom-line on Top / Nejlevnější knihy
The Customer Profit Maxim: Putting the Bottom-line on Top

Kód: 17175349

The Customer Profit Maxim: Putting the Bottom-line on Top

Autor Wil Wurtz, Marcel Wiedenbrugge

The central message of this book is that the bottom-line should become top priority for decisions on marketing, sales and service investments. This will enable a sustainable business, resulting in happier customers, happier employ ... celý popis

515


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Customer Profit Maxim: Putting the Bottom-line on Top

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

The central message of this book is that the bottom-line should become top priority for decisions on marketing, sales and service investments. This will enable a sustainable business, resulting in happier customers, happier employees and, last but not leas

Parametry knihy

515

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: