The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century / Nejlevnější knihy
The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century

Kód: 02966351

The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century

Autor P. Kitchen

Marketing has become the dominant connecting mode of expression between business and non-business organisations and customers and consumers. However, there are some misgivings about marketing in the 21st century. This volume addre ... celý popis

1540


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

Marketing has become the dominant connecting mode of expression between business and non-business organisations and customers and consumers. However, there are some misgivings about marketing in the 21st century. This volume addresses the positive and negative elements of marketing and questions 'Is marketing a leviathan in today's societies?'

Parametry knihy

1540

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: