The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction / Nejlevnější knihy
The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction

Kód: 18177252

The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction

Autor Fahdzian Merzadi

It is all about marketing; that is where the real craft comes in. The best actors do not necessarily become the biggest stars. And vice versa. (by Dirk Benedict) The best marketing doesn't feel like marketing. (by Tom Fishburne) I ... celý popis

1541


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

It is all about marketing; that is where the real craft comes in. The best actors do not necessarily become the biggest stars. And vice versa. (by Dirk Benedict) The best marketing doesn't feel like marketing. (by Tom Fishburne) In marketing I've seen only one strategy that can't miss - and that is to market to your best customers first, your best prospects second and the rest of the world last. (by John Romero)

Parametry knihy

1541

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: