The Language of Brands: A Linguistic Framework for Creating Brand Distinction / Nejlevnější knihy
The Language of Brands: A Linguistic Framework for Creating Brand Distinction

Kód: 26475720

The Language of Brands: A Linguistic Framework for Creating Brand Distinction

Autor Robert Bailey

There's a new rule in marketing: brands must speak to consumers using their language. The Language of Brands is about how the largest and most successful businesses use language to connect with consumers. It's about how the words ... celý popis

276


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Language of Brands: A Linguistic Framework for Creating Brand Distinction

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

There's a new rule in marketing: brands must speak to consumers using their language. The Language of Brands is about how the largest and most successful businesses use language to connect with consumers. It's about how the words marketers use do more than

Parametry knihy

276



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: