The Language of Publishing: An A-To-Z Glossary of Book Publishing Terms / Nejlevnější knihy
The Language of Publishing: An A-To-Z Glossary of Book Publishing Terms

Kód: 17950179

The Language of Publishing: An A-To-Z Glossary of Book Publishing Terms

Autor Linda Carlson, Audrey Lintner

INCLUDES EASY-TO-UNDERSTAND DEFINITIONS FOR OVER 100 BOOK PUBLISHING TERMS "Quiet zone," "reserves," "returns," and "rights" got you confused - or curious? Never fear You'll find centuries-old publishing lingo, 21st century jarg ... celý popis

346


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Language of Publishing: An A-To-Z Glossary of Book Publishing Terms

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

INCLUDES EASY-TO-UNDERSTAND DEFINITIONS FOR OVER 100 BOOK PUBLISHING TERMS "Quiet zone," "reserves," "returns," and "rights" got you confused - or curious? Never fear You'll find centuries-old publishing lingo, 21st century jargon, and dozens of other te

Parametry knihy

346



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: