Kód: 18051519
This book revisits the concept of reputation, bringing it up to date with the era of social media and demonstrating the significance of a good reputation for making sustainable business. Using an easy-to-follow approach, the autho ... celý popis
1812 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 181 bodů
This book revisits the concept of reputation, bringing it up to date with the era of social media and demonstrating the significance of a good reputation for making sustainable business. Using an easy-to-follow approach, the authors present all key aspects business leaders should know about reputation in the age of the communication revolution and clearly demonstrate how a good reputation can be a company's permit to do business, its raison d'?tre and a guarantor of trust.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies
1812 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )