The social construction of culture markets: Between incentives to creation and access to culture / Nejlevnější knihy
The social construction of culture markets: Between incentives to creation and access to culture

Kód: 18039392

The social construction of culture markets: Between incentives to creation and access to culture

Autor Jordi Lopez-Sintas

The social media and the proliferation of mobile and home electronic devices have led to dramatic changes in how consumers access cultural expressions (whether via purchase or sharing) and the way firms select, (re)produce and mar ... celý popis

827


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The social construction of culture markets: Between incentives to creation and access to culture

Nákupem získáte 83 bodů

Anotace knihy

The social media and the proliferation of mobile and home electronic devices have led to dramatic changes in how consumers access cultural expressions (whether via purchase or sharing) and the way firms select, (re)produce and market cultural expressions.

Parametry knihy

827

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: