Tourism and Visual Culture, Volume 2 / Nejlevnější knihy
Tourism and Visual Culture, Volume 2

Kód: 05099243

Tourism and Visual Culture, Volume 2

The study of tourism as a complex social phenomenon is growing in importance as it receives recognition as a force far more significant than economic, environmental, and social analyses convey. This volume explores the significanc ... celý popis

5307


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 11-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Tourism and Visual Culture, Volume 2

Nákupem získáte 531 bodů

Anotace knihy

The study of tourism as a complex social phenomenon is growing in importance as it receives recognition as a force far more significant than economic, environmental, and social analyses convey. This volume explores the significance of tourism as a significant phenomenon in both generating and receiving societies, examining methods and cases that demonstrate, develop, and affirm tourism's essentially visual nature. Tourism-related methodology such as photographs, souvenirs and advertising material are used to discuss findings.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

5307

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: