User Driven Cross-Border E-Commerce Platform Competition and Policy Analysis / Nejlevnější knihy
User Driven Cross-Border E-Commerce Platform Competition and Policy Analysis

Kód: 46020558

User Driven Cross-Border E-Commerce Platform Competition and Policy Analysis

Autor Li Xiong, Houcai Wang

This book constructs a four-dimensional driving model for customer perception of cross-border e-commerce retail imports from a consumer perspective, and constructs a secondary indicator of the four-dimensional driving model for cu ... celý popis

4205

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize User Driven Cross-Border E-Commerce Platform Competition and Policy Analysis

Nákupem získáte 421 bodů

Anotace knihy

This book constructs a four-dimensional driving model for customer perception of cross-border e-commerce retail imports from a consumer perspective, and constructs a secondary indicator of the four-dimensional driving model for customer perception of cross-border e-commerce retail imports based on product and service theme attributes. It studies the competitive advantages of importing cross-border e-commerce from the perspectives of platform enterprises and users. At the same time, by constructing a research model for evaluating cross-border e-commerce policies, the book analyzes the internal logic and evolution laws of China's cross-border e-commerce policy texts, evaluates the effectiveness of the implementation of policies in the comprehensive experimental zone for cross-border e-commerce, and studies the impact mechanism of environmental factors on policy implementation. This will help readers further understand the implementation of cross-border e-commerce policies and comparethe differences in policy implementation among different comprehensive experimental zones. Improving the accuracy of policy formulation and optimizing and improving the cross-border e-commerce policy system have important theoretical significance and practical value in promoting China's foreign economic development.The translation was done with the help of artificial intelligence. A subsequent human revision was done primarily in terms of content.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

4205



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: