Virtualpolitik / Nejlevnější knihy
Virtualpolitik

Kód: 04561028

Virtualpolitik

Autor Elizabeth Losh

Today government agencies not only have official Web sites but also sponsor moderated chats, blogs, digital video clips, online tutorials, videogames, and virtual tours of national landmarks. Sophisticated online marketing campaig ... celý popis

760

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Virtualpolitik

Nákupem získáte 76 bodů

Anotace knihy

Today government agencies not only have official Web sites but also sponsor moderated chats, blogs, digital video clips, online tutorials, videogames, and virtual tours of national landmarks. Sophisticated online marketing campaigns target citizens with messages from the government--even as officials make news with digital gaffes involving embarrassing e-mails, instant messages, and videos. In Virtualpolitik, Elizabeth Losh closely examines the government's digital rhetoric in such cases and its dual role as mediamaker and regulator. Looking beyond the usual focus on interfaces, operations, and procedures, Losh analyzes the ideologies revealed in government's digital discourse, its anxieties about new online practices, and what happens when officially sanctioned material is parodied, remixed, or recontextualized by users. Losh reports on a video game that panicked the House Intelligence Committee, pedagogic and therapeutic digital products aimed at American soldiers, government Web sites in the weeks and months following 9/11, PowerPoint presentations by government officials and gadflies, e-mail as a channel for whistleblowing, digital satire of surveillance practices, national digital libraries, and computer-based training for health professionals. Losh concludes that the government's "virtualpolitik"--its digital realpolitik aimed at preserving its own power--is focused on regulation, casting as criminal such common online activities as file sharing, video-game play, and social networking. This policy approach, she warns, indefinitely postpones building effective institutions for electronic governance, ignores constituents' need to shape electronic identities to suit their personal politics, and misses an opportunity to learn how citizens can have meaningful interaction with the virtual manifestations of the state.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

760

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: