Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It / Nejlevnější knihy
Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Kód: 04011518

Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Autor Ferdinand Fournies

Covers developments in business innovation and customer relations. This title addresses business challenges of the global market. It features such new workplace issues as outsourcing and temp workers, flextime, and telecommuting. ... celý popis

393


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Nákupem získáte 39 bodů

Anotace knihy

Covers developments in business innovation and customer relations. This title addresses business challenges of the global market. It features such new workplace issues as outsourcing and temp workers, flextime, and telecommuting.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

393

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: