Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy / Nejlevnější knihy
Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Kód: 10046338

Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Autor Jochen Wirtz

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge ... celý popis

2954


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Nákupem získáte 295 bodů

Anotace knihy

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globall

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2954

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: