E-Marketing in Developed and Developing Countries / Nejlevnější knihy
E-Marketing in Developed and Developing Countries

Kód: 02429545

E-Marketing in Developed and Developing Countries

Autor El-Gohary

While e-marketing has emerged as an aid in allowing businesses to reach a broader audience, evolutions in computer science and technology have made its comprehension a bit more complex. E-Marketing in Developed and Developing Coun ... celý popis

5399


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize E-Marketing in Developed and Developing Countries

Nákupem získáte 540 bodů

Anotace knihy

While e-marketing has emerged as an aid in allowing businesses to reach a broader audience, evolutions in computer science and technology have made its comprehension a bit more complex. E-Marketing in Developed and Developing Countries: Emerging Practice s

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5399

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: