Handbook of Services Marketing and Management / Nejlevnější knihy
Handbook of Services Marketing and Management

Kód: 04684007

Handbook of Services Marketing and Management

Autor Dawn Icobucci, Teresa A. Swartz, Dawn Iacobucci

The Handbook is organized in six major sections: The service setting, demand management, service excellence and profitability, service recovery, service relationships, and firm-wide service issues. A unique structural feature of t ... celý popis

3364


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Services Marketing and Management

Nákupem získáte 336 bodů

Anotace knihy

The Handbook is organized in six major sections: The service setting, demand management, service excellence and profitability, service recovery, service relationships, and firm-wide service issues. A unique structural feature of the Handbook is the inclusion of both in-depth chapters as well as shorter, more focused 'mini' chapters. This variation enables the book to provide broader coverage through the inclusion of more topics.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3364

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: