Interactive Decision Aids / Nejlevnější knihy
Interactive Decision Aids

Kód: 06622461

Interactive Decision Aids

Autor Nina Mazar

It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component of e-commerce. However, little is known about their advantages and pitfalls for consumers, retailers, and manufacturers in the co ... celý popis

1540


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Interactive Decision Aids

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component of e-commerce. However, little is known about their advantages and pitfalls for consumers, retailers, and manufacturers in the context of different types of product or attribute categories. How can we then apply these tools effectively? §Nina Mazar examines the effects of an interactive tool that can tailor information extremely fast: the interactive comparison matrix (CM). It provides product related information in a 'product by attribute' matrix and allows products to be sorted by any attribute. The author shows that the interactive CM has the potential to represent a useful and practicable solution matching the needs of both consumers and online retailers. On the one hand, it increases consumers' welfare, and hence might be a solution to escape the threat of increased price fixation of consumers shopping online. On the other hand, it offers retailers the possibility to systematically influence consumers' preference construction and choice. In addition, since retailers' incentives affect the derived demand for manufacturers' brands, these two results show that manufacturers can face a very different situation in an artificial marketplace.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1540

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: