Kellogg on China: Strategies for Success / Nejlevnější knihy
Kellogg on China: Strategies for Success

Kód: 11530930

Kellogg on China: Strategies for Success

Autor Anuradha Dayal-Gulati, Angela Y. Lee

An in-depth look at how to do business in China as it becomes a global economic power Since 1979, when China emerged from its long isolation and launched the first of its economic reforms, the country has gone from producing low- ... celý popis

906

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Kellogg on China: Strategies for Success

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

An in-depth look at how to do business in China as it becomes a global economic power Since 1979, when China emerged from its long isolation and launched the first of its economic reforms, the country has gone from producing low-quality exports to making sophisticated high-technology goods and is now a major player in the world economy. China has become the new engine of global growth. As China continues to implement its commitments agreed upon with membership into the World Trade Organization (WTO), the environment for multinational corporations is changing rapidly. This book examines some of the changes WTO accession is bringing to the market environment and different sectors of the economy, and the resulting challenges and opportunities for companies doing business in China. The book draws on extensive field research with Chinese corporate executives, government officials, and representatives of nongovernmental organizations. Based on the findings from these interviews, the authors provide insights and strategies for companies seeking to establish a sustainable competitive advantage in the country's evolving marketplace. Kellogg on China is the outgrowth of a collaborative student-faculty effort through the Global Initiatives in Management program at the Kellogg School of Management.

Parametry knihy

906

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: