Measurement in Marketing / Nejlevnější knihy
Measurement in Marketing

Kód: 25371691

Measurement in Marketing

Autor Bert Weijters

Measurement in Marketing reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based o ... celý popis

2311


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Measurement in Marketing

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Measurement in Marketing reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classif

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: