Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand / Nejlevnější knihy
Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand

Kód: 01603299

Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand

Autor Benjamin Bach

Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1st, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: Global Relationshi ... celý popis

986


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand

Nákupem získáte 99 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1st, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: Global Relationship Marketing, 111 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report critically analyses the network allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand, and highlights strategic focal net implications in developing this emerging market. The first part of this report will determine major focal networks in Thailand by applying theoretical models to highlight and categorise the most crucial key market domains Red Bull needs to be connected with, while consolidating a position in the Thai functional beverage market. The second part of this essay aims to identify possible strategic implications, in order to build a solid and long-lasting position in the Thai market while collaborating with its potential network constituents. As business networks are getting increasingly important as a powerful tool for strategic business development (McAuley, 2001) and uncertainty attenuation whilst expanding business operations in foreign countries (Hollensen, 2004).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

986

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: